Kapka Naděje

O Kapku lepší boty

Společnost VM Import s.r.o. prohlubuje spolupráci s NF Kapka naděje a nově nabízí „O Kapku lepší boty“

Po třech letech podpory se společnost VM Import rozhodla prohloubit dosavadní spolupráci a společně s Nadačním fondem Kapka naděje představuje novou kampaň „O Kapku lepší boty“.

Nákupem každého páru označeného symbolem „O Kapku lepší boty“ zákazníci přispívají Kapce naděje částkou 10 Kč. Obuv z prémiové kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoroové obuvi High-Technology VM Footwear vybavené unikátními podešvemi značky Michelin tak nabízí svým zákazníkům vedle vysoké kvality a certifikace pro nejnáročnější pracovní podmínky také přidanou hodnotu aktivní podpory Nadačního fondu Kapka naděje.

Projekt „O Kapku lepší boty“ je zamýšlen jako dlouhodobý a počítá s úzkým propojením obou subjektů v rovině marketingu, ale i komunikace v médiích a na sociálních sítích. „Jsem nesmírně ráda, že je společnost VM Import naším partnerem, je opravdu málo firem s tak obrovskou chutí pomáhat. Kampaň „O Kapku lepší boty“ jsou toho důkazem a věřím v její úspěch“, dodává Vendula Pizingerová, prezidentka Nadačního fondu Kapka naděje.

Společnost VM Footwear patří mezi důležité a dlouhodobé partnery NF Kapka naděje, který za dobu spolupráce podpořil aktivity nadačního fondu částku téměř 900 tis. Kč.

„Je nám velkou ctí spolupracovat s nadačním fondem Kapkou naděje na tomto společném projektu "O KAPKU LEPŠÍ BOTY", který jsme spustili jako stěžejní projekt naší podpory spojené s prodejem nově vytvořené exklusivní kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoor obuvi „High-Technology Footwear“. Osobně jsem opravdu velmi rád, že se nám podařilo vytvořit takový projekt, který je ojedinělý svým obsahem a náplní, a je zároveň skvělým základem naší rostoucí podpory do budoucna“, shrnul Vítězslav Macháček, MBA, jednatel společnosti VM Import s.r.o.

 

O společnosti VM Import s.r.o.

Firma VM Import s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá především vývojem, dovozem a prodejem pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi, na celém Evropském trhu.

Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů – obchodníků.

Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu, je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientováním se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna. Klíčovou misí společnosti je její zaměření především na budování pevných partnerství s tím, že poskytuje zákazníkům řešení pro dosažení jejich úspěchu.

 

 

 

 

 

Poděkování dárcům

Activa Beznoska Jaroslav Beran Family Foundation Shell Tesa