Kapka naděje obhájila svůj úspěch

Těší nás, že jsme získali toto prestižní a nezávislé ocenění i pro rok 2019. Vítězství vnímáme jako ocenění našeho úsilí, nových projektů, nakládání s prostředky našich partnerů a dárců. Titul také odráží důvěru ve spolupráci s lékařskými a výzkumnými institucemi po celé České republice. Kapka naděje tedy obhájila svůj úspěch z roku 2013, kdy zvítězila v prvním ročníku Czech Superbrands. 

O programu Superbrands

 

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Jan Fischer, ředitel Kapky naděje má na tomto ocenění nemalé zásluhy. Kapka naděje za dobu jeho působení nabrala zcela jiný směr. Nová partnerství, nové akce a projekty, významné spolupráce. 

„Ocenění Czech SUPERBRANDS si velice vážím a chtěl bych poděkovat celému týmu Kapky naděje za velké nasazení a chuť do nových projektů, které jistě přispěly k získání tohoto prestižního ocenění“ dodává Jan Fischer.

 Kdo získává titul Superbrands

 Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.

 

 

 

„Obhájení titulu Czech Superbrands je skvělá zpráva, ze které se raduji. Když jsem Kapku naděje před 19 lety zakládala, určitě jsem netušila, co se vše se nám podaří společně vybudovat. Jsem vděčná všem, kteří Kapku podporují a pomáhají společně s námi“ shrnula ocenění prezidentka Kapky naděje Vendula Pizingerová