Pošlete malým bojovníkům roztomilého medvídka naděje nebo pořiďte "mazlíčka"

Nadační fond Kapka naděje a hračkářství Bambule nadělují od září do prosince 2022 už počtvrté radost nemocným dětem. Pojďte se přidat a poslat s námi roztomilého "Méďu naděje" malým bojovníkům s onkologickým onemocněním.

Zapojte se do charitativního projetku pod novým názvem O Kapku lepší Bambule. Je to naprosto jednoduché. Stačí v prodejnách nebo na e-shopu Bambule zakoupit dárcovskou samolepku s medvídkem v hodnotě 50 Kč a radost je tu.  

Ústřední roli v letošní kampani, která bude nově probíhat pouze v hračkářství Bambule, sehrají kreslení Méďové naděje. Jejich účelem je rozveselit pacienty Dětských onkologických oddělení.

Vy i vaše děti můžete být hraví a kreativní. Samolepky, které koupíte v hračkářství je možné podepsat, pojmenovat, zmalovat...prostě, co vás napadne. Medvídka následně vhoďte do tradičních sběrných boxů na pokladnách prodejen Bambule a nebojte se, nezůstanou tam dlouho. Vezmeme je brzy na výlet a předáme do rukou malým pacientům.

Samolepky můžete zakoupit i na e-shopu a pokud chcete, aby se dostaly k dětem, postupujte následovně.... Až vám přijdou domů a vyřádíte se na nich svým podpisem či jinak, běžte do nejbližší prodejny Bambule a vhoďte je do sběrného boxu.

Do charitativní kampaně se můžete zapojit nově také nákupem interaktivních Mazlivých medvídků za zvýhodněnou cenu 199 Kč. Malí barevní medvídci, kteří reagují na péči zvukem a světlem, jistě potěší všechny vaše děti, vnoučata či kamarády, tak jim je věnujte. Výtěžek z prodeje Mazlivých medvídků poputuje rovněž na Dětská onkologická oddělení ve FN Motol v Praze, ve FN Plzeň a FN Ostrava.

Po skončení akce, která probíhá od 16. 9. až do 31. 12. 2022, budou samolepky distribuovány mezi pacienty na Dětských onkologických odděleních ve FN Motol v Praze, FN Plzeň a FN Ostrava. 

Děkujeme partnerovi: Hračkářství Bambule za skvělou organizaci a dlouhodobou spolupráci.

www.bambule.cz

 

Letošní charitativní kampaň Kapky naděje a Bambule je již čtvrtým pokračováním úspěšné spolupráce, která započala na podzim roku 2019 a u zákazníků se udržela v oblibě i v průběhu dvou koronavirových let. „Společná charitativní kampaň s Nadačním fondem Kapka naděje se pro nás a naše zákazníky stala již tradiční akcí, spojenou s předvánočním obdobím. Ani po dvou letech, jež byly poznamenané koronavirovými opatřeními, zájem našich zákazníků o tento projekt neklesl. Věříme, že i letos rádi přispějí na dobrou věc a udělají radost malým pacientům s onkologickým onemocněním,“ uvádí marketingová ředitelka Bambule Jana Krčková.

Každá kapka pomáhá

Zapojte se i vy a podpořte ty nejmenší.