Vánoce jsou svátky naděje

Na konci roku 2018 se nám podařilo vdechnout život krásné spolupráci se společností Upfield, výrobcem tradičního tuku na pečení Hera. Projekt s názvem „Mějte o kapku větší radost z Vánoc“ plnil poslání pomáhat nemocným dětem a jejich rodinám, jak jen to jde. Z každého zakoupeného balení výrobku značky Hera v České a Slovenské republice putovalo před Vánoci jedno procento z finální ceny produktu na Nadační fond Kapka naděje.

Průběh akce byl našimi partnery velkoryse načasován právě na předvánoční čas, kdy spotřeba produktů Hera stoupá také kvůli přípravě tradičního cukroví. Každý, kdo v období od 1. listopadu do 31. prosince 2018 zakoupil  Heru, mohl mít o kapku lepší pocit z toho, že se podílí na pomoci, a to především pro ty nejmenší.

Celková částka, kterou získala Kapka naděje ze zakoupených produktů za tyto dva měsíce, se vyšplhala na 1 114 043 korun. Finanční částka bude v průběhu roku 2019 vynaložena na zakoupení specializovaných lékařských vybavení pro nemocnice po celé České republice.

K úspěchu projektu přispěla i první v Česku natáčená televizní reklama pro značku Hera. Jejími hvězdami se stala rodina Šrubařova, kterou Nadační fond Kapka naděje podporoval v období léčby a rekonvalescence jejich mladšího syna.

"Děkujeme HEŘE, že jsme v ní našli skvělého partnera pro tuto výjimečnou vánoční spolupráci a také děkujeme za natočení úžasného televizního spotu!"

Jan Fischer, ředitel NF Kapka naděje

Velké díky patří vedle společnosti Upfield všem zákazníkům, kteří se akce zúčastnili a třeba i vědomě upřednostnili při nákupu právě O Kapku lepší Heru s úmyslem podpořit dobrou věc. Děkujeme!

Každá kapka pomáhá

Zapojte se i vy a podpořte ty nejmenší.